SLAGERIJ M VAN DE WEG

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 56 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Slagerij M van de Weg. Meer weten? Ontdek meer

20 jun 2026 om 15:29 nasi met babi pangang ! We hebben er lekker van gegeten! En de gegrilde kip is heerlijk! Alles goed warm!
28 apr 2026 om 17:12 ongeloofelij lekker
10 mrt 2026 om 16:21 ik heb er nog niet van gegeten, maar zieþ er goed uit
26 feb 2026 om 20:11 Het was erg lekker. Ik heb wel een paar opmerkingen: 1 Het Zwols stoofpotje was wel erg pittig, 2 Het worstje bij de boerenkool had een taai vel. De bami met kipsate was perfect!
8 nov 2025 om 17:21 de lekkerste gegrilde kip die ik ooit heb gegeten!!!