Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Slagerij M van de Weg. Meer weten? Ontdek meer
Henk
20 jun 2026 om 15:29
nasi met babi pangang ! We hebben er lekker van gegeten! En de gegrilde kip is heerlijk! Alles goed warm!
sam
28 apr 2026 om 17:12
ongeloofelij lekker
Ellen
10 mrt 2026 om 16:21
ik heb er nog niet van gegeten, maar zieþ er goed uit
Ellen
26 feb 2026 om 20:11
Het was erg lekker. Ik heb wel een paar opmerkingen: 1 Het Zwols stoofpotje was wel erg pittig, 2 Het worstje bij de boerenkool had een taai vel. De bami met kipsate was perfect!
Henk
8 nov 2025 om 17:21
de lekkerste gegrilde kip die ik ooit heb gegeten!!!